Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


zondag 10 juni 2012

Varia easel card met uitleg

Vandaag deze varia easle card gemaakt:
Hieronder een uitleg:
Stans 6 dezelfde vormen.
Vouw er 3 als volgt.
Dubbelvouwen en een reepje terug vouwen.
Plak 3 stansjes tegen 3 gevouwen stansjes.
De basiskaart is 13,5 x 13,5 cm.
Omdat je losse elementen maakt kan het varieeren beginnen:
2 op een kaart, 1 voor, 1 achter.
2 schuin naast elkaar.
Of zoals boven 3 op een kaart.
Ik kwam op dit idee doordat ik op internet
 een kaart had gezien met 3 stansen achter elkaar.
Ik kon geen duidelijke uitleg vinden.
Dus zelf maar iets gemaakt.
groetjes Sylvia Scharp.

6 opmerkingen:

  1. hoi sylvia
    een prachtige easelkaart maar had wel een vraagje op de foto waar je ze vouwt staat vouw er 3 betekent dat het vouwen van links naar rechts op de foto 3x word herhaald?
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Corry
      van de 6 stansen ga je er 3 vouwen zoals de manier op de foto. De andere 3 plak je ertegenaan.
      groetjes van Sylvia.

      Verwijderen
  2. Hallo Sylvia,
    Weer een geweldig leuk idee.
    Heel mooie kaart geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wowwww Sylvia,wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwww wat leuk en mooi gemaakt. Groetjes marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi!!! Bedankt voor de duidelijke uitleg: ga dit zeker ook zelf eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen